Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 01.01.2024.
Dotaz žadatele:
1) Doklady (fakturu, průvodku k faktuře, doklad o úhradě - výpis z bankovního účtu), které se vztahují k Příkazní smlouvě uzavřené mezi Městem Chlumec a SPF GROUP, s.r.o., IČ 25492781, usnesení Rady města, kterým byla tato smlouva schválena, případně objednávku, pokud byla vystavena.
2) Doklady (fakturu, průvodku k faktuře, počet hodin konzultace, doklad o úhradě - výpis z bankovního účtu), které se vztahují k objednávce č. 407/2023 včetně písemných materiálů, pokud byly součástí plnění předmětu objednávky.
3) Doklady (fakturu, průvodku k faktuře, doklad o úhradě - výpis z bankovního účtu), které se vztahují k plnění předmětu objednávky č. 357/2023.
4) Doklady (fakturu, průvodku k faktuře, doklad o úhradě - výpis z bankovního účtu), které se vztahují k plnění předmětu objednávky č. 360/2023.
Odpověď:
Požadované bylo zasláno.
Objednávky č. 357/2023 a 360/2023 byly stornovány vzhledem ke zrušení akce Silvestr 2023.
Příkazní smlouva SPF GROUP Typ: PDF dokument, Velikost: 90.06 kB
Zápis z RM ohledně smlouvy se SPF GROUP Typ: PDF dokument, Velikost: 58.4 kB
doklady k objednávce 407/2023 Typ: PDF dokument, Velikost: 96.99 kB
objednávky 357 a 360/2023 Typ: PDF dokument, Velikost: 78.65 kB
Potvrzení o platbě Typ: PDF dokument, Velikost: 131.12 kB
Potvrzení o platbě Typ: PDF dokument, Velikost: 131.13 kB